czwartek, 18 sierpnia 2016

3. Recenzje: Maska Mrs. Potters, szampon Babuszka Agafii przeciw wypadaniu z łopianem

W pracy miałam lekki dzień, więc zleciał szybko. Równie szybko wróciłam do domu, a następnie wyszłam na zakupy. Podczas zakupów w biedronce postanowiłam sobie sprawić maskę Mrs. Potters- Odbudowa i nawilżanie z aloesem i jedwabiem. Wybrałam tą, ponieważ ta druga miała keratynę w składzie. Posiadam już jedną maskę z keratyną, więcej ich nie potrzeba :) O przeproteinowanie jest łatwo, ciężej jest to odwrócić.
Zauważyłam też, że mam mnóstwo kosmetyków z aloesem: krem do rąk, do twarzy, mydło, maskę jak i samą roślinkę :) Aloes potrafi zdziałać cuda!
Konsystencja maski jest gęsta, nie spływa z włosów. Po raz pierwszy mogę stwierdzić, że nie muszę walić pół opakowania na raz - jest bardzo wydajna. Zapach jest nieco dziwny, bynajmniej dla mnie. Aplikacja jest bardzo przyjemna. Postanowiłam ją trochę wczesać, co mogłam zrobić z łatwością.  W dodatku maska bardzo szybko się wchłania. Trzymałam ją na włosach ok 20 minut pod ręcznikiem, po czym spłukałam.
Kupiłam tę maskę nie tylko po to, aby nawilżyć włosy. Bardziej chodziło mi o zemulgowanie oleju Dabur Amla (ostatnimi czasy ciężej mi się go wypłukuje i zawsze gdzieś zostaje).
Efekt:
Maska poradziła sobie, ku mojemu zaskoczeniu bardzo dobrze. Osiągnęłam efekt taki jaki chciałam:
+włosy są nawilżone
+nie ma śladu po oleju
+wypłukuje się naprawdę łatwo
+nie plącze włosów- bardzo ułatwia rozczesywanie, co jest dla mnie ogromnym plusem! :)
+po raz pierwszy od dawien dawna nie miałam tak lekkich włosów jak po tej masce
+jest wydajna
+cena jest zachęcająca

Minusów nie ma według mnie, ale pozostawię neutralny komentarz:
Zapach nie jest ani brzydki, ani ładny, ani ciekawy. Drugą rzeczą, jest to, że bardzo wolno schną mi po niej włosy.

Maskę oceniam 7/10. :)

W tym poście także chcę opisać szampon babuszki Agafii przeciw wypadaniu włosów. Używam tego szamponu na tyle długo, że widzę różnicę pomiędzy nim a Fitokosmetikiem z gorczycą.
Kupiłam go przy okazji używania maski drożdżowej Agafi. I w tym połączeniu te dwa produkty wypadają najlepiej.
Opakowanie bardzo mi się podoba. Ładnie wygląda i jest bardzo wygodne. Włosy przed stosowaniem tego szamponu często mi się przetłuszczały, dlatego postanowiłam zmienić pielęgnację znacząco i sięgnęłam szybciej po ten szampon. Konsystencja jest nieco zaskakująca. Szampon nie jest taki "lejący się" a bym rzekła "glutkowaty". Ma zieloną barwę, jest przeźroczysty. Jego minusem jest to, że tak słabo się pieni. Nie trzeba go dawać bardzo dużo, ale też nie za mało. Trzeba się umieć z nim obchodzić - czyli go rozcieńczyć z wodą aby zaczął się pienić. Podwójne mycie jest nieuniknione.
Plusy:
+Śliczna butelka
+skład
+wyleczył mnie z przetłuszczania :)
+włosy po nim naprawdę mi nie wypadają :)
+przyjemny zapach
+wzmacnia
+ładnie myje włosy
+świetnie działa w zestawie z maską drożdżową :)

Minusy:
-bardzo słabo się pieni
-nie jest zbyt wydajny

Kupiłam go na stronie kosmetykiorientu.pl w cenie 14 zł.
Szampon oceniam 8/10.

Z pewnością zakupię te kosmetyki jeszcze raz w przyszłości :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz