piątek, 19 sierpnia 2016

4. Recenzje: Placent Mil Mil activ vs. Placo Placenta


Po bardzo długiej kuracji, którą właśnie skończyłam, poruszę temat ampułek dwóch różnych firm. Są to ampułki na zagęszczenie, przyspieszenie porostu, zahamowanie wypadania i idealne na zakola :) Miałam ampułki i jednej i drugiej firmy, po dwa opakowania. Pomiędzy stosowaniem jednej firmy a drugiej zrobiłam miesiąc przerwy. Czas na porównanie!



1. Placent Mil Mil Activ:
Opakowanie zawiera 12 szklanych ampułek po 6ml każda.
Jedno opakowanie zakupiłam w cenie 27 zł w hurtowni fryzjerskiej.
1 ampułka wystarcza na 1 użycie. Wcierałam jedną po każdym myciu, czyli 2-3 razy w tygodniu.
2 opakowania wykorzystałam w ok 2 miesiące.
Efekty:
+faktycznie zauważyłam trochę baby hair, lecz szału nie ma.
-skóra głowy szybciej mi się przetłuszczała
+trochę przyspieszyły mi porost, ale nie za wiele

Moja opinia: 6/10

2. Placo Placenta
Opakowanie zawiera 12 ampułek po 10 ml każda. Koszt takiego opakowania to 18 zł w hurtowni fryzjerskiej.
1 ampułka starczała mi na 2 użycia. Wcierałam je tak samo, jak Placent Aktiv. 1 opakowanie starczyło mi na 2-3 miesiące :)
Efekty:
+dużo baby hair
+przyspieszenie porostu
+odbijają włosy u nasady
+włosy są wzmocnione
+zahamowane wypadanie

Moja opinia: 9/10

Placo Placenta ma ampułki o większej pojemności, które starczają na dłużej.
Plusem placo placenty jest też cena- jest tańsza od Mil Mil Activ. Minusem u Placo Placenty
jest to, że ich ampułki podczas urywania czubka często pękały mi w ręku, przez co szkło dwa razy
wbiło mi się w rękę, ale to mały szczegół :)
Niestety nie mam zdjęć sprzed i po kuracji. Sądzę, że na pewno powtórzę kurację na wiosnę, tym razem samą Placo Placentą. Jeśli walczycie z zakolami, warto wypróbować te ampułki! :)

3 komentarze:

  1. Oooo już wiem które ampułki kupię na wzmocnienie włosów na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a może to milmil zadziałało z opóźnieniem, podczas gdy używałaś placo? nie da się chyba wykluczyć, miesiąc przerwy to może być za mało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wątpię. Używałam mil mil dosyć długo, miał czas na pokazanie działania. :)

      Usuń