środa, 14 września 2016

11. Beauty Days- 2 dni z włosami!

Hej!
Wracam do was ze świeżą dawką informacji. Dużo się dzieje - naprawdę mam urwanie głowy, natłok wszystkiego i organizacja czasu nie pozwala mi nawet na skupienie myśli.
Dziś już poukładałam wszystko i mam zaszczyt zaprosić was na BEAUTY DAYS! Będzie super impreza organizowana przez Tomasza i Andrzeja z programu "Ostre Cięcie". W programie przewiduje się spotkanie z przeróżnymi blogerkami: Red Lipstick Monster, Agnieszka z portalu wwwlosy.pl, Karolina Zientek, Kitulec Kate i wiele wiele innych.


 Ten event zapowiada się bardzo ciekawie. Każdy znajdzie coś dla siebie: od porad kosmetycznych po fryzjerskie. Lista wystawców, którą możecie zobaczyć na stronie jest bardzo długa i korzystna dla włosomaniaczek! Pasjonatki urody mogą również liczyć na metamorfozy.
A co dla włosomaniaczek?
-porozmawiamy na temat pielęgnacji

-bitwa na fryzury
-spotkanie z ekspertami fryzjerstwa
-spotkanie z blogerkami
-warsztaty wszelkiego rodzaju
I wiele innych! Zapraszam na spotkanie- czegoś takiego jeszcze nie było!
Jeśli z jakiegoś powodu nie uda wam się dotrzeć na Beauty Days a chcecie się czegoś dowiedzieć: wszelkie porady, pytania, do mnie, do blogerek, lub do Tomasza i Andrzeja - piszcie śmiało w komentarzach lub na maila! Taka okazja może już się nie powtórzyć :) Odpowiedzi na wasze pytania umieszczę na blogu.

Zapraszam!

16-18.09.2016 Ptak Warsaw Expo
godziny otwarcia targów: piątek – sobota: w godz. 9:00 – 17:00 niedziela: 9:00 – 16:00
Bezpłatny transport autobusowy z Warszawy w sobotę i niedzielę:
Dojazd: od 9:00 do 17:00 trasa – Dworzec Centralny => Dworzec Zachodni => Ptak Warsaw Expo
Powrót: od 9:30 do 17:30 trasa – Ptak Warsaw Expo => Dworzec Zachodni => Dworzec Centralny

16-18.09.2016 Ptak Warsaw Expo

6 komentarzy:

  1. Jaka ja zła teraz jestem, że mnie w Polsce nie ma - tyle mnie omija!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze w Twoim imieniu mogę zapytać/porozmawiać z kim chcesz :) Wracaj do nas szybko!

      Usuń
  2. Tak bardzo miałam ochotę tam jechać, ale przygotowuję się do wyjazdu na uczelnię i nawet nie ma mowy :C Poza tym mój chłopak ju wyjechał z Warszawy do naszego nowego mieszkania i nie miałabym gdzie się zatrzymać :C Szkoda, bo widać, że będzie się działo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze fajna impreza.... takie osoby, warsztaty.... szkoda że nie dam rady ;(

    OdpowiedzUsuń