piątek, 23 września 2016

12. Jak było na Beauty Days?



I już po Beauty Days!  Do tej pory jestem zmęczona, ponieważ dużo się działo. W dodatku od 2 dni jestem chora – jesienne wirusy (uważajcie!).  Byłam też na moim rodzinnym Podlasiu – można by rzec, że od piątku do wtorku byłam cały czas w trasie, jeździłam wszędzie.  A co się działo na Beauty Days? Czytajcie dalej!

Po dostaniu wejściówek, Agnieszkę porwano, więc miałam chwilę na pozwiedzanie. Wystawców było mnóstwo: KMS California, Moroccanoil, Goldwell, Kallos, Gosh, Indigo, Delia Cosmetics, Eveline Cosmetics, Golden Rose, Indigo, Ingrid, Kaminomoto, Mokosh, Sadza Soap, Scandinavia, Sylveco, Tangle Angel,  czy też polskie firmy tj. Gal czy Fitomed! (Nie jestem w stanie wszystkich spamiętać)



U Mokosh Cosmetics trafiłam na warsztaty robienia naturalnego peelingu z soli jodowo-bromowej oraz olei. Bardzo zaciekawiło mnie jak wpłynąłby na skórę głowy- jednak testu niestety nie zrobię.


Odwiedziłam również stoisko Kaminomoto. U Kaminomoto pojawiła się nowość. Ich produkty możecie znaleźć tu: https://www.sachi.pl/
Bardzo ciekawymi produktami okazały się być Sadza Soap. W ofercie widnieje szampon z…aktywnym węglem ze śląska! Szampon ma czarną barwę, przyjemną konsystencję i posiada świetny skład!
Skład: aqua, decyl glucoside, lauryl betainę, sodium chloride, xantham gum, phenoxyethanol, aloe barbadensis( aloe vera), citric acid, benzoic acid, hydroacetic acid, activated charcoal.
Cena jest bardzo przystępna, a produkt interesuje. Oprócz szamponu, dostępny jest peeling oraz mydełko. 


Kallos był najbardziej widocznym stoiskiem. Super ceny, mnóstwo produktów. Delia Cosmetics również zaskakuje nowościami. W ofercie mają cudownie pachnące masło do ciała! Pokusiłam się na jagodowe.

Stoisko Scandinavia posiada w swojej ofercie pięknie pachnące peelingi do ciała, oraz olejki do masażu – zapachy są zniewalające, aż chce się zjeść! Moje faworyty to peeling cynamonowy, zielona herbata oraz mango.

Tangle Angel również zachwycał włosomaniaczki swoją obecnością. Każda szczotka była inna: różnica kształtem, wielkością, elastycznością, gibkością, kolorem czy przeznaczeniem – każdy znajdzie coś dla siebie. Ich oferta stale się poszerza. Od niedawna są dostępne nawet szczotki do modelowania, które zrobiły na mnie największe wrażenie.

KMS California zaskakuje swoim asortymentem. Jeżeli chodzi produkty, jestem zachwycona i dla nich poświęcę oddzielny wpis. Podczas Beauty Days miałam okazję pracować z ich kosmetykami do stylizacji i pielęgnacji. Z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie w ich asortymencie- kosmetyki są porządne i niebawem będę w stanie zdradzić wam więcej szczegółów!

Co się działo?
Gdy wróciła Agnieszka, przyszła pora na mnie, aby czesać fryzury!  Sara, moja modelka jest posiadaczką długich włosów do pasa.  Jako pierwszą fryzurę, połączyłam 2 typy warkoczy: dobierany i kłos. Byłam bardzo zadowolona z efektu, jak i moja modelka oraz Paweł, który nadzorował moją pracę.




W niedzielę zabawa się rozkręciła. Na dzień dobry rywalizacja z Agnieszką w bitwie na fryzury! Wyłoniłyśmy z publiczności dwie modelki, które bardzo chętnie użyczyły nam swoich włosów. Moja modelka, Oliwia, pomimo młodego wieku bardzo dużo wiedziała o pielęgnacji włosów. Miałam do dyspozycji piękne, naturalne i długie włosy (mam nadzieję, że fryzura Ci się podobała :) )
Potraktowałyśmy to jako zabawę, a zabawa zakończyła się remisem. 
 
Kolejno potem udzielałyśmy porad pielęgnacyjnych na scenie. Towarzyszyła mi uczestniczka BD, na której przykładzie opowiadałam o pielęgnacji na zasadzie Q&A.
Oprócz tego, miałam okazję chwilę porozmawiać z Tomaszem i Andrzejem z Ostrego Cięcia. Moim zdaniem, to bardzo sympatyczni panowie – nie tacy straszni jak w programie. Podczas Beauty Days można było ich poznać oraz zasięgnąć porady.


Bardzo przyjemnie mi się pracowało w takim towarzystwie. Wyjazd zaliczam do bardzo udanych! Kogo nie było – zapraszam na następny raz, bo jest na co.

1 komentarz:

  1. Ale piękna relacja <3 zabieram się za moją! Było super spędzić ten weekend w Twoim towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń