środa, 26 października 2016

19. Moje włosowe inspiracje :)

Cześć!
Jesienna chandra daje się we znaki każdemu. Nic dziwnego, zwłaszcza dla włosomaniaczek. Choć jesień jest piękna, to jednak sprawia problemy- jednego dnia pada deszcz, drugiego wychodzi słońce, co za tym idzie - włosy wypadają, raz są spuszone, raz przesuszone, a raz nijakie. Często odechciewa się nam czegokolwiek, choćby wyjścia na spacer, czy wtarcia wcierki. Jednak ja mam na to swój sposób: moje włosowe inspiracje!
Bywa nie raz tak, że nie mamy czasu albo nam się nie chce poświęcić chwili dla naszych włosów, po czym tego żałujemy gdy widzimy pęczek włosów na szczotce, rozdwojone końcówki czy suche włosy. Wtedy sięgam po parę sposobów:
  1. Wykonaj listę, na której opiszesz swoje włosowe (lub niekoniecznie) cele! - Bardzo pomocna, bo przypomina nam co tak naprawdę chcemy osiągnąć, do czego dążymy. Najlepiej powiesić ją w widocznym miejscu, a chociażby to przezwycięży zapominalstwo czy lenistwo :)
  2.  Poszukaj zdjęć, które szokują. - czy gęstością, długością, blaskiem, kolorem, wszystko czego pragniesz. Często szukamy "włosów idealnych" i albo nas motywują albo wręcz przeciwnie. Postawiłam więc sprawę z innej strony: Te zdjęcia mają mówić "TAK, TO MOŻLIWE!". Nawet jeśli długość jest przesadna, nawet jeśli to peruka- nie szkodzi, musisz uwierzyć, że wszystko jest możliwe i możesz to osiągnąć. Dlatego zdjęcia są częstą inspiracją lub włosowe metamorfozy. Wybierz zdjęcia włosów, które najbardziej Ci się podobają, podziwiaj i działaj.
  3. Szukaj historii podobnych do Twojej. Wtedy wiesz co może Ci pomóc :)
  4. Rób zdjęcia i porównania swoich włosów. Nic bardziej nie motywuje niż obserwacja własnych postępów. 
Czas na trochę zdjęć. Oto moje włosowe inspiracje:
1. Gęste i zdrowe, z pięknym połyskiem:





2. Rude, czerwone, cudowne!:








Jak wam się podobają? Jakie wy macie włosowe inspiracje i cele? :)

3 komentarze:

  1. Jakie piękne <3 ja marzę zapuścić włosy do pasa żeby były piękne i błyszczące. Później je zetnę i oddam na fundację by inna kobieta po chemioterapii cieszyła się nosząc moje włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty jesteś moją włosową inspiracją chujku <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ale dłuuugie. ja sama mam długie i mnie wkurzają hehe, przymeirzam sie do ścięcia ;p

    OdpowiedzUsuń