wtorek, 4 października 2016

Pierwsze rozdanie!

POST ZOSTAŁ EDYTOWANY!
Witajcie!
Dziękuję wam za 3,000 wejść! W ciągu 2 miesięcy to ogromna ilość, dziękuję że odwiedzacie mojego bloga :) Z tejże okazji, organizuję małe rozdanie!


  
 

Przepraszam za drobne zamieszanie, osoby które wzięły już udział zostaną powiadomione mailowo o zmianach. Zmienia się zestaw do wygrania oraz baner, który należy zmienić na blogu.
Do zgarnięcia:
-Maska Kallos Milk

-Maska Kallos Omega
-Olejek Ban Sesa (90 ml)
-Szampon Natura Siberica
-2x Henna eld rubina

Zestaw wygrywa jedna osoba :)
Aby wziąć udział w rozdaniu:

1.Musisz zgłosić się pod tym postem i być publicznym obserwatorem bloga. (1 los)

3. Wklej baner na blogu/facebooku z linkiem przekierowującym na bloga(tak/nie +link) (1 los)

3. Odpowiedz na pytanie konkursowe. A pytanie brzmi: Jaki kosmetyk do włosów jest Twoim ulubionym i dlaczego?(1 los)
4. Musisz podać adres mailowy.


wzór:

Obserwuję jako:

Baner na blogu, Facebooku (tak/nie): [link]
 [Odpowiedź na pytanie]
Mail:
W sumie można zdobyć 3 losy. Zasady są takie:
Rozdanie sponsorowane jest przeze mnie.
- Rozdanie trwa od dnia 4-10-2016 r. do 4-11-2016 r.
- Spośród wszystkich uczestników biorących udział w rozdaniu zostanie wybrana jedna osoba. - Wyniki rozdania ogłoszę w ciągu 7 dni od daty jego zakończenia.
- Do osoby, która zostanie wylosowana wyślę maila z taką informacją. Na odpowiedź z danymi do wysyłki czekam 2 dni. Jeśli w ciągu tego czasu jej nie otrzymam, zostanie wybrana kolejna osoba z uczestników biorących udział w rozdaniu.
- Koszt wysyłki zestawu pokrywa organizator rozdania (wysyłka możliwa tylko na terenie Polski).
- Zestaw wysłany zostanie w ciągu 7 dni od dnia otrzymania maila z danymi do wysyłki.
Zapraszam do brania udziału! :)

15 komentarzy:

  1. Obserwuję jako: Karolina B
    Baner na blogu: tak mycurlyhaircare.blogspot.com
    Odpowiedź: Moim ulubionym kosmetykiem jest maska Biovax Naturalne Oleje, ponieważ uratowała moje włosy gdy myślałam że już nic nie da się z nimi zrobić ;)
    Mail: karolinabargiel94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja życzę powodzenia wszystkim uczestnikom konkursu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: SweetBlasphemy
    Baner na blogu, Facebooku (tak/nie): nie
    [Odpowiedź na pytanie] Olej kokosowy! Nic nie jest w stanie mi go zastąpić i jest nieodłącznym elementem mojej standardowej pielęgnacji. Ratował moje włosy po głupim rozjaśnianiu,a w chwili obecnej żaden nie nabłyszcza mi włosów w takim stopniu. Kocham go <3
    Mail: zimnokrwista8@gmai.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Obserwuję jako: Paulina K
    2. Baner na blogu, Facebooku (tak): http://pa2ul.blogspot.com/p/rozdanie.html
    3. Mój ulubiony kosmetyk do włosów to odżywka PANTENE w piance. Dlatego, że nigdy nie używałam odżywek,bo zawsze szybko mi przetłuszczały włosy , więc przestałam ich używać. Pewnego dnia kupiłam zestaw panetene "aqua light" i zakochałam sie w odżywce. Moje włosy są miękkie, gladkie i łatwo je rozczesać i co najważniejsze...nie przetłuszczają mi się, a głowę myje 2 razy w tygodniu.
    4. paulina.kowalew@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No więc biorę udział w rozdaniu i obserwuję jako Monika Rodak :D
    Baner udostępniony na blogu oraz Facebook'u Linki tutaj : https://web.facebook.com/profile.php?id=100010973269268 , http://beautyandmonia.blogspot.com/ .
    A jaki jest mój ulubiony kosmetyk do włosów ?
    To jest bardzo dobre pytanie, lecz na prawdę trudno jest na nie odpowiedzieć. Moje włosy były rozjaśniane na końcówkach, aby wyszedłefekt ombre a wiadomo że przy rozjaśnianiu włos się wyszusza i bardzo niszczy. A jeszcze ja to robiłąm sama więc to też inna sprawa, ponieważ fryzjer na pewno by nałożyłna nie jakąś odżywkę, zeby je wspomóc. Przez to rozjaśnianie jeszcze ardzo puszczą mi się włosy, ale nie dawno wpadłąm na super pomysł, który sięu mnie sprawdził i naprawdę polecam ! Moja mama zamówiłą olejek do włosów Z Oriflame ten Eleo. I postanowiłąm że nałożę sobie jego dużą ilosc na końcówki które były rozjaśniane, zawinęłąm włsoy w koka i poczekałąm 20 min po czym umyłam włosy. I muszę przyznać, ze efekt jest cudowny ! Powtarzam tą czynność co 3-4 mycie i widzę ogromną różnicę. Kiedyś używałam olejku arganowego, ale przetłuszczał mi włosy a dużo go nie nakłądałam :( Widocznie nie jest stworzony dla mnie. Od czasu do czasu robię sobię również domową maseczke z żółtka i oleju, ale hyba wolę ten olejek Eleo :) Dużo słyszałąm o tych maskach z Kallosa i ciekawa jest czy podziałałaby na mnie. Troszke się rozpisałam, mam nadzieję że Cie nie zanudziłam :D
    A no i bym zapomniała... e-mail : moni_1313@o2.pl
    Czekam na wyniki i pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Marzycielka Patty
    Baner na blogu, Facebooku: nie
    [Odpowiedź na pytanie] Moim ulubionym kosmetykiem do włosów jest maska keratynowa Cameleo BB - Delia. To zdecydowanie mój numer 1! Maska jest idealna dla moich cienkich, suchych i zniszczonych codziennym prostowaniem włosów. Włosy po użyciu są miękkie, lśniące i zdrowe. Nie zamienię jej na żadną inną :)
    Mail: marzycielkapatt@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Agnieszka Ożóg
    Baner na blogu : https://czerwnonamagnolia.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Moim ulubionym kosmetykiem do włosów jest Olejek Rycynowy. Dzięki niemu moje włosy zyskały dużo na objętości. Na początku przygody z olejkiem objętość kucyka wynosiła 7 cm a po roku od stosowania kucyk miał 9 cm w objętości ! Wcierałam go w skórę głowy co pomogło mi w wychodowaniu dużej ilości nowych i małych włosków a również pomógł mi przyśpieszyć wzrost włosów :) A mój kochany Olejek Rycynowy nakładany na końcówki dobrze mi je regeneruje. Kocham ten olejek że hej :)
    E-mail: aga6202@poctz.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie biorę udział! Kocham kallosy, a tych jeszcze nie miałam, do tego olejek! <3
    Obserwuję jako Emilia Miller
    Baner na blogu, Facebook: nie
    Odpowiedź na pytanie: Długo zastanawiałam się co wybrać - maskę/odżywkę do włosów czy olejek.. Jednak wygrał olejek! Mogę zabrać go na każdy wyjazd (często podróżuję) a do tego jest najszybszym sposobem na poskromienie mokrych i splątanych włosów! Wystarczy odrobina na ręke, następnie wcieram go w mokre/wilgotne włost od ucha do pasa (długie włosy, duże problemy)... a potem z łatwością je rozczesuje! Włosy są gładkie, śliskie, sypkie i lśniące! A do tego przepięknie pachną! Dlatego olejki do włosów zdecydowanie wygrywają i mają przewagę nad maskami i odżywkami, które muszę trzymać na włosach 5-10 minut! :)
    email: emi.kosmita@gmail.com
    3mam mocno kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Altruistka
    Baner na blogu, Facebooku (tak/nie): https://www.facebook.com/magdalena.a.gawenda
    Niepieniący się szampon z Yves Rocher idelanie zmywa każdą odżywkę, jest bezpieczny dla włosów, nie zawiera detergentów ani innych spieniaczy. Moje włosy są po nim cudownie delikatne ;)
    Mail: altruistka@pisz.to

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Psychodela x3
    Baner na blogu www.psychodelax3.blogspot.com na dole strony
    Moim ulubionym produktem jest olejek IHT9. Odkąd zastosowałam jeden z produktów z końcówką -plex, moje włosy zaczęły wypadać garściami. Nie wiedziałam jak sobie poradzić. Przełom przyszedł w momencie, gdy wpadłam na ten produkt. Fakt faktem śmierdzi niemiłosiernie, włosy jeszcze nie są w super stanie, ale widzę znaczną poprawę, która mnie cieszy. Wiem, że olejek Sesa również jest świetny i bardzo mnie ciekawi :)
    Mail: psychodelax3@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako Piżmak
    Baner na blogu, Facebooku (tak/nie): nie
    Moim ulubionym kosmetykiem do włosów jest olej lniany. Olejuje włosy od jakiś 2-3 lat, różne oleje przeszły przez moje ręce. Dopiero jak zaczęłam używać oleju lnianego do olejowania moje włosy odżyły! Wyglądają przepięknie, ładnie się układają, są ujarzmione, nawilżone, wyglądają jak z reklam szamponu ;) Naprawdę polecam wszystkim to cudo, bo dzięki niemu włosy otrzymują drugie życie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o mailu ;)
      Mój e-mail: iwona.dlubala@gmail.com

      Usuń
  12. Obserwuję jako Hair World

    baner takingcareofhair.blogspot.com

    Póki co jest to olej z pestek dyni Etja. Teraz mam straszny problem z elektryzowaniem się włosów + puchem. Wystarczy, że zmieszam jedną porcje oleju z dowolną maską lub odżywką i mam dwa dni spokoju ;) Włosy są w końcu zdyscyplinowane, mięciutkie, wygładzone, ładnie błyszczą

    email kamilab1993@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: rakona ana

    Baner na blogu, Facebooku (tak): https://rakonaopisuje.blogspot.com/

    Nie mogłam się zdecydować który produkt jest moim ulubieńcem, więc napiszę o dwóch. :)
    Pierwszy to odżywka z Nivea Repair & Targeted Care, po której włosy stają się bardzo miękki i zyskują większą objętość. Dzięki niej mojej włosy stały się mniej łamliwe.
    Drugi produkt to schwarzkopf gliss kur hair repair serum deep-repair. Dla mnie ten produkt jest niezbędny do rozczesywania włosów.
    Oba produkty nie są drogie co też przyczyniło się, że są moimi ulubieńcami. :)
    Mail: julitka3110@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahaha ledwo, ale chyba zdążyłam się załapać! :D Pod Twoim ostatnim postem akurat wspomniałam, że planuję zakupić sesę, to może nie będę musiała :)

    Obserwuję jako: Emilia Richert

    Baner na blogu:http://erhair.blogspot.com/

    Mój ulubiony kosmetyk do włosów to bez dwóch zdań jedwab z firmy Green Pharmacy. Było to moje pierwsze (i najlepsze) serum do końcówek. Przygodę z włosomaniactwem zaczęłam po wpisaniu hasła w google "moje włosy nie chcą rosnąć". Bo to była prawda, nigdy nie mogły pokonać długości do ramion. Na początku czytając o fazach wzrostu włosów wystraszyłam się po przeczytaniu informacji, że niektórzy po prostu nigdy nie będą mogli zapuścić długich włosów ze względu na geny. Jednak po względnych oględzinach moich końcówek i postach na blogach włosomaniaczek okazało się, że moje włosy były tak liche, że po prostu się kruszyły. Żadne inne serum tak nie chroniło moich końcówek. Dodatkowo inne sera sprawiały, że włoski zbijały się w strąki. Dzięki obcięciu zniszczonych końców i systematycznemu stosowaniu serum uwierzyłam, że i ja mogę mieć piękne, długie włosy :)

    email: richert.emilia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń