piątek, 11 listopada 2016

22. Aktualizacja włosowa, efekty | Wyniki rozdania



Cześć!
Znów czas na włosową aktualizację. Trochę niestety spóźniona przez nadmiar pracy :)W tym miesiącu postawiłam na intensywną pielęgnację przez zniszczenia, moim zdaniem się opłaciło, co zaraz wam udowodnię. Jeśli chodzi o przyrost, to nic mi nie urosło, a nawet jeśli, to ten 1 cm został ścięty.   
Aktualnie moje włosy mają 50 cm długości.
Plan pielęgnacji zostaje taki jaki jest, ponieważ mi służy, został trochę wzbogacony o nowe oleje oraz o nową wcierkę, o której coś zaraz wam powiem!
Plan pielęgnacji na listopad/grudzień:

1.       Szampon: Farmona Czarna rzepa i KMS California Head Remedy

2.      Maska: Crema Capelli

3.      Emulgacja oleju: Kallos Blueberry, RBA Rokitnikowy balsam

4.      Wcierka: Kaminomoto

5.       Oleje: Z orzechów włoskich, z nasion sezamu

6.      Inne: Tran
Moje włosy po wcierce Jantar zaczęły drastycznie wypadać, więc bardzo mi zależy na zagęszczeniu, oraz przyspieszeniu porostu. Dodatkowym minusem jest również to, że muszę je prawie codziennie myć. Jestem bardzo ciekawa jak Kaminomoto sprawdzi się na mojej skórze głowy. Oto jak moje włosy wyglądają teraz:
 Dzięki zmianie pielęgnacji, udało mi się osiągnąć super efekty, z których jestem bardzo zadowolona :)
video


  

Okej! Czas na wyniki pierwszego włosowego rozdania! Osobą, która wygrywa olej sesa, maski, szampon i henny jest…
 Emilia z www.erhair.blogspot.com/ ! Gratuluję, już ślę do Ciebie maila :)

9 komentarzy:

  1. Super, bardzo się cieszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy wyglądają naprawdę zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłam twojego bloga przez "Włosing" i zapraszam również do mnie ;)

    Wypadły ci włosy po Jantarze? Pierwszy raz coś takiego słyszę :o miałaś wersję z alkoholem, czy ten normalny?

    Ja też teraz muszę myć włosy codziennie, łączę się w bólu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Chętnie poczytam, podaj link :)
      Miałam i nowszą i starszą wersję, niestety moja skóra głowy jest kapryśna. Aktualnie testuję kaminomoto i jak na razie widzę poprawę, pomimo że jest na alkoholu. Muszę trochę jeszcze powcierać aby stwierdzić jakie faktycznie daje rezultaty :)
      Myję włosy codziennie właśnie przez Jantar. Wcześniej nie miałam tego problemu.

      Usuń
    2. pieknapannajulianna.blogspot.com - link do bloga zawsze można znaleźć przez kliknięcie w profil ;)
      Planujesz recenzję kaminomoto? Z chęcią bym przeczytała.

      Usuń
    3. Tak, jak najbardziej! Na ten moment jestem w fazie testów. Produkt bardzo ciekawy, jeśli masz jakieś pytania, pisz, a chętnie na nie odpowiem :)

      Usuń
  4. Ja na porost miałam Hair Jazz i niestety też zaczęły mi po tym strasznie wypadać mimo, że na innych działało bardzo dobrze. Wcierki Jantar nawet nie próbowałam po tym jak wcierka innej firmy wywołała u mnie łupież. Na porost i dobre odżywienie włosów dobrze działa olej musztardowy - polecam, a za jakiś czas powinnam dodać post z opinią o nim :)
    Obserwuję bloga (jako Anna Hh) i zapraszam do mnie na rozdanie malinowyskarbiec.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na porost włosow siemię lniane do picia / jedzenia i oleje araganowy na włosy - działa super


    zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń