środa, 28 grudnia 2016

25. Sklep napieknewlosy.pl



Hej! :)
Święta, święta i po świętach. Salony mają zatrzęsienie w ten czas- brakło mi czasu dosłownie na wszystko. 
Noi jak to w święta bywa – prezenty. Jaki prezent można sprawić dla włosomaniaczki? Dobre pytanie! Druga połówka, rodzice, rodzeństwo czy przyjaciele głowią się nad prezentami? Wiedzą, że masz dużo (jak dla nich :) ) kosmetyków do włosów, uwielbiasz dbać o swoje włosy, to dla Ciebie pasja, a i tak nie wiedzą co Ci sprawić na prezent, lub wybór może być nie trafiony. Jak to zrobić? Odpowiedź jest prosta. Bon prezentowy do sklepu www.napieknewlosy.pl !
W tym roku dostałam w prezencie taki bon pod choinkę. Jestem bardzo zadowolona! Wybór jest przeogromny, zamówienie zmieniałam chyba 10 razy. ;) Jest w czym wybierać - składy są świetne i przede wszystkim bogate, jest różnorodność. Kiedy w końcu się zdecydowałam (a raczej stwierdziłam, że nie mogę mieć wszystkiego), złożyłam zamówienie.
Po niecałych dwóch dniach, pod wieczór dostałam wiadomość, że paczka już do mnie idzie. Rewelacja! Zostało już tylko nasłuchiwać dzwonka do drzwi. Paczka była u mnie już dnia następnego o 11:30. Wychodziłam już do pracy, więc postanowiłam, że chociaż zerknę na szybko na cuda, które przyszły. :)
Wszystko było pięknie zapakowane w folię bąbelkową, aplikatory zabezpieczone, aby nic się nie rozlało.



 Po powrocie do domu, od razu zabrałam się do rozbierania zawartości. Nadal nie mogę się nacieszyć :) Nawet nie wiem od czego zacząć!
Podsumowując:
Zamówienie zostało szybko przyjęte, przesyłka dotarła ekspresowo, kontakt ze sklepem również świetny. To już nie pierwsze moje zakupy w tym sklepie, a na pewno nie ostatnie! Jak wam się podoba?


4 komentarze:

  1. Chcę to wszystko!! :D nie mogę się doczekać aż będę miała możliwość zrobienia zakupów u Agnieszki. Owocnego stosowania życzę, czekam na recenzję szamponu Sadza Soap i Banfi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie z pewnością! :)

      Usuń
    2. A ja od razu mówię, że zapasy obu produktów w przyszłym tygodniu :D pod koniec roku istny szał nastąpił i muszę się dotowarować :D

      Usuń
  2. Ogromnie dziękuję za recenzję sklepu <3 bardzo, bardzo się cieszę, że wszystko dotarło w porządku i dobrze zapakowane, to dla mnie najważniejsze! A teraz oby tylko się sprawdzały :* Wszystkiego Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń