sobota, 4 lutego 2017

29. Nowości : Khadi | Jaguar



Szczerze mówiąc, nawet nie wiedziałam jak zabrać się do napisania tego postu, ponieważ nie sądziłam, że będę miała okazję mieć takie cuda na mojej półce. Dziś doszły do mnie dwie paczki – jedna ze sklepu Mfryz, natomiast druga od Magdaleny.  Jesteście ciekawi? Czytajcie dalej! :)
Natrafiła mi się świetna okazja – na jednej z grup o włosach poznałam Magdalenę. Magdalena akurat była wtedy w Indiach i zaproponowała, że przywiezie mi co potrzebuję. Pierwsza myśl? Khadi! Miało się zakończyć na jednym, maksymalnie dwóch olejach, a skończyło się na czterech ;) Trzy Khadi oraz Kesh Kanti Oi – ten sam, który podarowałam Paulinie na urodziny. Byłam bardzo ciekawa Kesh, ponieważ w Polsce widziałam go tylko w sklepie napieknewlosy , ale wtedy gdy chciałam złożyć zamówienie akurat go nie było. Postanowiłam odłożyć zakup na później. Natrafiła mi się ta okazja i jestem bardzo zadowolona!
Khadi Ayurvadic Bhringraj Herbal Oil with Tulsi Bhrahmi & Amla.

Przeciw siwieniu i wypadaniu, działa przeciwłupieżowo. Promuje wzrost zdrowych I grubych włosów.
Sposób użycia: Wstrząsnąć energicznie i nałożyć na suche włosy. Zostawić na noc.
Skład: olej migdałowy, olej shikakai, świeży neem, olejek nardowy (Jatamansi), Czarny myrobalan (Kali harad), Lodh (?), Bahera, cynamon (dalchini), świeży Bhringraj.

Z koloru przypomina…whisky lub herbatę :) Zapach ma bardzo delikatny, olejowo-orientalny ;)

Khadi Herbal Hair oil with Bhringraj & Buransh
Ziołowy olejek do włosów przygotowany z ajurwedyjskich ziół jatamansi, bhringraj, gudhal. Odżywia cebulkę włosa, 
likwiduje łupież i wypadanie. Poprawia ich stan.
Sposób użycia: użyj 5-10 ml w zależności od wymagań włosów.
Skład:  Olej sezamowy, olejek nardowy (Jatamansi), buransh, amla, bhringraj, olej apricot, neem patra, gudhal, ratanjot.
Olejek jest pięknie czerwony, pachnie jak mój olej sezamowy, lecz bardzo słabo wyczuwalny.
 

Khadi Hair oil Kesh Kalp with Brahmi & Brangraj
Wskazania: zachowuje zimną krew. Łagodzi bóle głowy, pomaga usuwać zmęczenie. Przydatny przy drobnych oparzeniach i 
draśnięciach. Regularne stosowanie zapobiega przedwczesnemu siwieniu i wypadaniu włosów. Idealny do codziennego użytku.
Sposób użycia:  Ilość olejku według uznania. Można nałożyć na skalp i na włosy. Należy wykonać masaż skóry głowy.
Skład: Rosa alba 1 g, sympoceles racemosa 1 g, eclipta alba 1g, rubia cordifolia 1 g, prunus, cerasoides 1g,
 berberys aristata 1g, pterocarpus santalinus 1g, curcuma longa 1g, mesua ferrea 1g, 
glycyrrhiza glabra 1g, quercus infectoria 1g, gmelina arborea 1g, vitex negunbo 0,5 g, 
hibiscus rosa sinensis emblica officinalis 1g, lawsonia alba 0,5 g, centella asitica 1g, 
santilum albulum 1 g, preservative 2,0 g, 
 Ma piękną bladoróżową barwę, z zapachu przypomina mi Kesh Kanti oil w delikatniejszej wersji. 
 
Kesh Kanti Oil
Skład: Brahmi 2g, Amla 1g, bhringraj 2g, mehandi 2g, liście neem 1g, behada 1g, hahara 1 g, Giloy (Tinospora) 1g,
 Ghrit kumari (Aloe vera) 1g, Jatamansi 0,5 g, Haldi 1g, Nagkesar 0,5g, Bakuchi 1g, Gurhal pusp 1g, Yashti Madhu 0,5g,
 Anantmool 0,5 g, Rasuat 0,5 g, Vacha 0,5g , Coconut oil 20g, Til oil.
 Zapach ma całkiem mocny, intensywny, orientalny, ziołowy, jednak bardzo ładny. Przypomina olej Sesa.
Jestem zakochana w tych olejach, nie mogę się doczekać, kiedy ich użyję. Jednak oprócz olei, doszła do mnie druga paczka z 
mfryz. Zamówiłam zestaw grzebieni Jaguar oraz nowe nożyczki również tej firmy.  Niedługo powiem, jak się spisują :)
Nożyczki, które zamówiłam to Jaguar Pre Style Ergo, rozmiar 5,5".W dłoni leżą dobrze, zobaczymy jak się nimi pracuje :) Kupiłam również zestaw grzebieni tejże firmy - Seria A-line. Są lepszej jakości niż grzebienie Fox (podczas pracy potrafiły się szczerbić i łamać).
Ogromne podziękowania dla Magdaleny za oleje! Niebawem o którymś napiszę jak się sprawuje. Jestem bardzo zmotywowana do dbania o włosy. A Wy? :)

1 komentarz: