czwartek, 16 lutego 2017

30. Recenzje: Organic Garden, Peeling do skóry głowy

Hej!
Ostatnio zauważyłam, że miewam problemy ze skórą głowy. Aby ku temu zaradzić, zakupiłam peeling do skóry głowy.  Nie mogłam się doczekać efektów, więc użyłam go od razu po zakupie. Dziś wam go trochę przybliżę :)

W Naturze zakupiłam Peeling do skóry głowy Organic Garden by Stara mydlarnia (w internecie znajdziemy pod nazwą Organic Hair) „Kuracja oczyszczająca, regulująca nadmierne wydzielanie sebum, do przetłuszczającej się skóry głowy i włosów” z sokiem z aloesu i kompleksem ziołowym, za około 25 zł za 200 ml. Jest jeszcze druga wersja pod nazwą „wzmacniający peeling do skóry głowy”. Peelingu można używać przez ok. 3 miesiące od otwarcia – to całkiem krótko jak na kosmetyk.  Producent zaleca go używać 1-2 razy w tygodniu.


Skład: Aqua, Behenamidopropyl Dimethylamine, Dipamitoylethyl Hydroxyethylonium Methosulfate, Cetyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Lactic Acid, Glycerin, Juglans Regia (walnut) shell powder, C13-15 Alkane (Hemisqualane), Hydroxethylcellulose, Caprylic/Capric Triglyceride, Propylene Glycol, Arctium Majus Root Extact, Juniperus Communis Fruit Extract, Gentiana Lutea Root Extract, Thymus Vulgaris flowe/leaf extact, citrus limon peel extract, phenoxyethanol, parfum, aloe barbadensis leaf juice, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Menthol, Menthyl Lactate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Ethylhexylglycerin, Limonene

Jest to aktualny skład – w internecie widnieje inny, najprawdopodobniej drugiej wersji tego peelingu lub wersja stara. 

W konsystencji jest lekki, drobinki są bardzo drobno zmielone, a w zapachu taki przeciętniak ;)
Wydajność oceniam na 4+. Jak u mnie się sprawdził?

Użyłam go tylko 3 razy, jednak za każdym razem z przyjemnością! Do peelingów skóry głowy podchodziłam z dystansem – przy peelingu z kawą po prostu zrezygnowałam. Kawę ciężko było mi wypłukać, i ogólnie nie byłam nią zbyt zachwycona. Natomiast ten produkt jest zupełnie inny. Przy masowaniu czuć nawilżenie skóry głowy i u nasady włosów, nie jest też to „rypacz” – to dosyć subtelny peeling, ale spisuje się świetnie! Oprócz tego, muszę wam wspomnieć o tym, że w składzie mamy mentol.– uczucie chłodzenia na skórze głowy jest niesamowicie przyjemne i utrzymuje się około 20-30 minut ;)
 Z czystym sumieniem mogę go wam polecić. A jakich wy oczyszczacie skórę głowy? :) Piszcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz