wtorek, 7 marca 2017

Ostrzeżenie - nie kupujcie tych szczotek!

Jakiś czas temu zdarzyła się sytuacja, że dostałam informację o wadliwości danych szczotek od klientki i od koleżanki. Znałam już te szczotki wcześniej i z nimi również stało się to samo.
Kompletnie o tym zapomniałam, przypomniałam sobie dopiero wtedy gdy przeglądałam zdjęcia na telefonie i miałam tam zdjęcie tragedii i rozpaczy.
W życiu czegoś takiego nie widziałam. Moja koleżanka zakupiła tę szczotkę z polecenia fryzjerki w hurtowni fryzjerskiej - tania i nie szarpie. Po 2-3 miesiącach została z niej połowa, postanowiła zakupić drugą, ponieważ faktycznie aż tak nie ciągnęło. Noi znów to samo. W moim przypadku również zadziała się ta sama rzecz.
Są to szczotki pneumatyczne, koszt takiej to 20-30 zł. Widziałam wiele szczotek, pracowałam również na wielu, ale nigdy mi się coś takiego nie przytrafiło, aby szczotka wyglądała tak po 2-3 miesiącach! Nie są to jedyne dwa przypadki - "wadliwe sztuki". W przypadku mojej szczotki również to się stało, a także u innych osób.
Pieniądze wydane w błoto, ale na szczęście nie duże. Szczotka wcześniej wyglądała tak: KLIK
(Nie jest to strona, z której została zakupiona szczotka, chodzi mi tylko o pokazanie jaki to jest model!)
Przestrzegam więc przed nieudanym zakupem. Szukacie szczotek? Pytajcie na publicznych forach, czytajcie opinie o producenta, aby coś takiego wam się nie przytrafiło!

6 komentarzy:

  1. Podobna do tej z końskim włosiem z Avonu, widać taka sama beznadziejna jakość :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A z avonu badziewna? Bo ja używam od kilku lat, i jest moim zdaniem super (ale mozliwe ze łamie włosy itd?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z avonu się nie wypowiem - nie miałam jej w rękach ani jej nie widziałam. Wszystko zależy od materiału. Ze swojej strony mogę polecić szczotki Khaja- są naprawdę świetnej jakości i świetnie rozczesują :)

      Usuń
    2. Ja miałam tą z Avonu, jak dla mnie się nie spodobała - włosy wypadały, szybko się zanieczyszczała, ciężko się czyściło zwłaszcza przez poduszkę pod ząbkami no i te kuleczki na końcach ząbków szybko się strzępiły i niszczyły włosy, zwłaszcza końcówki. Zła jakość moim zdaniem.

      Usuń
  3. Strasznie wygląda to teraz. Dobrze wiedzieć

    OdpowiedzUsuń