środa, 5 kwietnia 2017

38. Recenzje: Sadza Soap!

Przez niektórych długo wyczekiwana recenzja Szamponu Sadza Soap! Możecie go kupić tutaj: --> KLIK <--Zapraszam do zapoznania się z tym specyfikiem :)

  Bardzo sobie cenię kosmetyki naturalne, o krótkim, lecz dobrze skomponowanym składzie. Kto by pomyślał? Szampon z węglem? A jednak! Oprócz szamponu mamy też do wyboru peeling oraz żel. Do kupna nakłoniła mnie pozytywna reakcja Olka. Do szamponu podeszłam sceptycznie, no bo co może szampon z węglem czego nie robią inne szampony? Odpowiedź dostałam po 1 myciu, ale najpierw przeanalizujmy skład.

Skład jest krótki i bardzo prosty a przede wszystkim naturalny, co jest bardzo na plus, bo nie znoszę szamponów z kilometrową listą składników. 

INCI:
aqua, decyl glucoside, lauryl betainę, sodium chloride,xantham gum phenoxyethanol, aloe barbadensis( aloe vera), citric acid, benzoic acid, hydroacetic acid, activated charcoa 

Decyl glucoside-To łagodny, nietoksyczny i bardzo dobrze tolerowany przez skórę środek myjący. Otrzymuje się go z naturalnych surowców, w wyniku reakcji alkoholu tłuszczowego z oleju kokosowego z glukozą pozyskiwaną z kukurydzy.
Jest kompatybilny ze wszystkimi typami detergentów- zarówno gdy występuje w formulacji jako główny oraz jako drugi surfaktant. Stabilizator piany, skuteczny również w twardej wodzie. 


Lauryl Betaine-substancja łagodzi ewentualne drażniące działanie wywołane przez anionowe substancje powierzchniowo czynne na skórę. Wykazuje działanie antystatyczne na włosy,  zmiękcza i wygładza włosy. Ułatwia usuwanie zanieczyszczeń z powierzchni skóry i włosów, a także substancja myjąca - usuwa zanieczyszczenia z powierzchni włosów i skóry.

Sodium Chloride- Reguluje lepkość
Xanthan Gum- naturalny zagęszczacz 
Phenoxyethanol- substancja konserwująca
Aloe Barbadensis- Aloes,więc wiadomo :)
Citric Acid- czyli kwasek cytrynowy, działa złuszczająco, usuwa przebarwienia i rozjaśnia skórę
Benzoic acid- konserwant
Hydroacetic Acid- ?
Activated Charcoa- węgiel aktywny


Szampon wygląda tak, pieni się na szaro. Podczas spłukiwania, na początku się nabrałam że mam tak brudne włosy ;) Szampon nie barwi, można go używać na spokojnie, jest bezpieczny dla każdego koloru włosów :)

Moje wrażenia...
Pierwszy szampon bez SLS, SLES który tak dokładnie oczyścił moje włosy. Przywykłam do mycia dwa razy, jednak z tym szamponem zdecydowanie raz wystarczy, chyba że potrzebujemy bardzo bardzo mocnego oczyszczania, typu Naked Hair Challange :)
Sadza soap ma bardzo unikalny design, więc po niego sięgną nie tylko kobiety ale i mężczyźni. Często spotykamy się z sytuacją "Ten szampon jest dla bab" - "prawdziwy" samiec alfa z takiego nie korzysta. Sadza Soap jak najbardziej na TAK. :) Jedna butelka starczyła mi na 1,5 miesiąca, dałam też kilka razy skorzystać z niego koleżance noi nadal go mam na denku. Jest bardzo wydajny:)

Skład tego kosmetyku jest jak najbardziej w porządku. Podpasuje też dla alergików, osób o wrażliwym skalpie (ze skłonnością do zapychania, czyli takich jak ja :) ), oraz wegan. 
No właśnie. Jeśli chodzi o sprawę zapychania: mój skalp ma pod tym względem bardzo dużo do życzenia, zapycha mnie większość kosmetyków. Z tym szamponem nie miałam takich niespodzianek i za to również go uwielbiam! Nie mamy tutaj PEGów, parabenów, ani mocnych detergentów. 
Szampon jest wart swojej ceny, na pewno będę go miała jeszcze nie raz na półce :)

A teraz coś dla was kochani! Tutaj kod rabatowy na ten szampon w sklepie http://napieknewlosy.pl/ !
Kod jest ważny przez 2 tygodnie. Korzystajcie! :)

5 komentarzy:

  1. Muszę mieć ten szampon :D Zapowiada się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie go przetestuj, jest zjawiskowy! :)

      Usuń
  2. Przy łzs głowy myślisz ze się sprawdzi ? Aktualnie tylko Sylveco i Planeta Organica daje rade. Szukam jeszcze innych alternatyw.

    OdpowiedzUsuń
  3. A jeszcze ważne pytanie blondynki mogą stosować ? Jak jest węglowy nie przyciemnia włosów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie przyciemni :) Wydaje się że brudzi, ale nie zabarwi, spokojnie :) Szampon jest naturalny, ma świetny skład, genialnie oczyszcza, myślę że byłby bezpieczny ale jeszcze bym skonsultowała się w tej sprawie z dermatologiem, bo nie wiem jak leczysz łzs. Myślę że można próbować :)

      Usuń