sobota, 19 sierpnia 2017

Drugie rozdanie!

Cześć!
Jak już wspominałam wcześniej, mam dla was niespodziankę. Właśnie wybił pierwszy rok mojego bloga - właściwie już 4 dni temu. Niestety coś mi się pomyliło z datami i post publikuję dopiero teraz. Dziękuję za wejścia, komentarze,wiadomości oraz za fantastyczne spotkania z wami! To była przyjemność was poznać, pozostawiliście mi piękne wspomnienia :)  Dziękuję również za 36 tysięcy wejść - mam nadzieję, że moje treści w jakikolwiek sposób wam się przydały.  Z tej okazji, mam dla was rozdanie!  Do zgarnięcia kilka produktów do włosów. Zapraszam! :)


Do zgarnięcia są:
-szampon Matrix Biolage Sugar shine
-Odżywka Matrix biolage Colorlast
-wcierka Herba vita z acerolą I biotyną
-serum do końcówek Moroccanoil
-2x próbki szamponu do włosów Sylveco
-1x Próbka serum do końcówek Biowax
+NIESPODZIANKA
 Zestaw wygrywa jedna osoba :)

Aby wziąć udział w rozdaniu:
1.Musisz zgłosić się pod tym postem i być publicznym obserwatorem bloga.(obowiązkowy punkt,1 los)
2. Wklej baner na blogu/facebooku/instagramie z linkiem przekierowującym na bloga(tak/nie +link) (x1 za każde, w sumie 3 losy)
3. Odpowiedz na pytanie konkursowe. A pytanie brzmi: Co okazało się być kluczowe w Twojej pielęgnacji? (1 los)
4. Musisz podać adres mailowy.



WZÓR:
1. Obserwuję jako:
2. Baner na blogu, Facebooku (tak/nie): [link]
3. [Odpowiedź na pytanie]
4. Mail:


W sumie można zdobyć 5 losów, im więcej tym lepiej! Zasady są takie:
-Rozdanie sponsorowane jest przeze mnie.
 - Rozdanie trwa od dnia 20-08-2017 do 20-09-2017.
- Spośród wszystkich uczestników biorących udział w rozdaniu zostanie wybrana jedna osoba. - Wyniki rozdania ogłoszę w ciągu 7 dni od daty jego zakończenia.
- Do osoby, która zostanie wylosowana wyślę maila z taką informacją. Na odpowiedź z danymi do wysyłki czekam 2 dni. Jeśli w ciągu tego czasu jej nie otrzymam, zostanie wybrana kolejna osoba z uczestników biorących udział w rozdaniu.
- Koszt wysyłki zestawu pokrywa organizator rozdania (wysyłka możliwa tylko na terenie Polski).
- Zestaw wysłany zostanie w ciągu 7 dni od dnia otrzymania maila z danymi do wysyłki.
Zapraszam do brania udziału! :)

14 komentarzy:

  1. Gratuluję już roku! Ach! Kiedy to leci, u mnie już 1/4 prawie :D
    1. Shidless/Sara Sarkowicz
    2. Nie
    3. Na samym początku koniec z czesaniem na sucho, a teraz? Stylizator i odżywka bez spłukiwania! A dzisiaj odkryłam następny przełom :D mam wurly hair i dyfuzor tylko to uwidacznia :D
    4. shidless.home@gmail.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze sodę zastanowię nad rozdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to już rok, kiedy to minęło :O
    1. Soo Drunky
    2. Nie
    3. Olejowanie dało moim włosom drugie życie :D Po paru miesiącach z różnymi olejami stały się gładkie, miękkie i błyszczące jak nigdy!
    4. sodrunky69@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Obserwuję jako: Paulina Anna
    2. Baner na blogu, Facebooku (tak/nie): Tak https://hair-venture.blogspot.com/
    3. Tutaj niczym Cię nie zaskoczę, ale był to na pewno oleje i wcierki. Oleje odratowały mi włosy po dekoloryzacji, farbowaniach i nieświadomemu niszczeniu włosów, a wcierki pozwoliły mi odhodować włosy, które notorycznie mi wypadają. Dwa złote produkty z tej kategorii to na pewno wcierka Jantar i oliwa z oliwek <3
    4. Mail: sasskhaya@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Blonde Me
    2.Nie
    3.Kluczowym krokiem w mojej pielęgnacji było odkrycie pojęcia "pielęgnacja włosów ". Kiedyś używałam tylko szamponu (najczęściej z Pantene) i dziwiłam się, że nie dość, że mam przyklap, to jeszcze ich się rozczesać nie da! Potem powoli wkręciłam się we włosomaniactwo i teraz jest o wiele lepiej z włosami :) No i oczywiście oleje i maski bardzo dużo dały.
    4. m.folleher@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Magdalena Szychowska (I love dots)
    2. Baner na blogu, Facebooku www.lovedots.pl
    3. Przełomem w mojej pielęgnacji było odkrycie olejowania włosów i kosmetyków naturalnych. Myślę, że kolejnym wielkim krokiem będzie powrót do naturalnego koloru włosów (chociaż będzie ciężko)
    4. Mail: blog.ilovedots@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuję jako: Anna Hh
    2. Baner na blogu (tak): http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    3. Kluczem mojej pielęgnacji są oleje. To dzięki nim moje włosy oraz skóra powoli dążą do coraz lepszej kondycji. Olej rokitnikowy, kokosowy oraz musztardowy są jak na razie moimi ulubieńcami.
    4. Mail: jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję jako Joanna Linda
    2. Nie
    3. Tak naprawdę kluczem pielęgnacji moich włosów było ścięcie ich do ramion. Wcześniej sięgały prawie do pasa, ale były tak zniszczone, że nie mogłam na nie patrzeć. Teraz pielęgnuję je sprayem do zniszczonych końcówek oraz odbudowującą odżywką Garnier Fructis Grow Strong. Teraz to są zupełnie inne włosy :)
    4. joannalindey@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwuję jako: sylwia s
    2. Baner na blogu: tak :
    3. Kluczem w pielęgnacji są oleje i wcierki ze skrzypu. Dzięki nim moje niegdyś suche,cienkie i zniszczone włosy odzyskały blasku,są gęstsze i wyglądają o niebo lepiej :)
    4. Mail: kosmetykoweszalenstwo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. obs-Magdalena B
    banaer nie
    ODp: Kluczem okazały się być Azjatyckie BB, które nie tylko zakrywają co mają ale i działanie pielęgnujące cerę ;D
    lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję jako: Izabela Kaźmierak
    2. Baner na blogu(tak): [https://izakaz.blogspot.com/]
    3. [Odżywki z Garniera]
    4. Mail: iza48a@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuję jako: lonely castaway
    2. Baner na blogu, Facebooku: nie
    3. Kluczowa okazała się cierpliwość i wytrwałość, bo trochę roboty z tą pielęgnacją włosów jednak jest! ;)
    4. Mail: anitka.lal@interia.pl

    OdpowiedzUsuń