czwartek, 7 września 2017

51. Akcja na porost włosów, część pierwsza!

Hej!
W ostatnim wpisie wspomniałam o kolejnej niespodziance. W końcu mogę ujawnić szczegóły!
Ostatnio zrobiłam bardzo długą przerwę od wcierek, aby móc wiarygodnie ocenić... Banfi! W końcu przyszła dostawa do sklepu Agnieszki, abyśmy mogli wszyscy cieszyć się AKCJĄ BANFI!

 Akurat na jesień nam się takowa przyda - wzmożone jesienne wypadanie włosów, osłabienie w tym okresie jest zupełnie normalne, ale warto zapobiegać utracie włosów właśnie wcierkami.  Chciałam włosy podciąć później, ale pomysł z akcją tak mi się spodobał, że postanowiłam to zrobić przed :) Końce już cierpiały po lecie, zostały podcięte 2 cm - aktualnie moja długość wynosi 56 cm, czyli jest co nadrabiać. Mam cel do końca roku zapuścić 60 cm i chcę walczyć razem z Banfi!
Butelka ma pojemność 250 ml co daje nam przy średnio jednej aplikacji przykładowo 5 ml około 50 dni wcierania.
Akcja będzie trwała od 16-09-2017 aż do denka butelki :) Zasady są proste:
1. Mierzymy długość włosów lub robimy zdjęcie przed zaczęciem kuracji
2. Wcieramy od 16 września, w miarę możliwości jak najczęściej, najlepiej codziennie.
3. Mierzymy włosy po miesiącu wcierania, a następnie po wydenkowaniu butelki.
4. Sumujemy efekty :)
Zacznę od klasycznej wersji Banfi, liczę na: baby hair, ograniczenie (szalonego) wypadania oraz choć ciupkę większy odrost ;). Następna zaraz po skończeniu będzie: Lady Banfi, Banfi z pokrzywą oraz Banfi łopianowa.
Do akcji dołączyła się również Ada z bloga Kosmetyczki Chemiczki oraz Martyna z Hennatto! Każda z nas będzie testować inny typ tej wcierki. Chciałabym abyście dołączyli do naszego wielkiego testu Banfi! Im nas więcej, tym lepiej - jak to mówią, w kupie siła ;) O wiele łatwiej jest się zmotywować podczas publicznej akcji niż samodzielnie. Taka akcja pozwoli mi też zrobić super porównanie-zestawienie całej linii Banfi.
!!!Mam dla was kod rabatowy na WSZYSTKIE wcierki Banfi -15%: pilorum364v8  WAŻNY DO 14-09-2017!!!
Poproszę was też o wypełnienie króciutkiego formularza - pozwoli nam to na obserwację postępów. To tylko 4 pytania: ->KLIK<-

 Co to jest wcierka Banfi?
Jest to seria wcierek węgierskiej firmy Herbaria. Każda ma 250 ml, koszt takiej wcierki to 20 zł. Według opinii, Banfi potrafi przedłużyć świeżość włosów, pobudzić włosy do porostu, czy też zahamować wypadanie lub pomnożyć ilość baby hair na naszej głowie. Producent zaleca, aby wcierkę zaaplikować PRZED myciem włosów na czas 20-40 minut a następnie umyć szamponem z tej samej serii. Cóż - nie musicie tak robić, to po prostu taka dziwna fanaberia producenta :) Tą wcierkę jak każdą inną można stosować w zależności od waszych chęci i predyspozycji - przed, czy po myciu, nie ma znaczenia :)
Wszystkie informacje na temat tej wcierki napisała Agnieszka na stronie wwwlosy.pl w tym poście.

Tu kupisz klasyczną Banfi -> Banfi klasyczna WYPRZEDANA!
Tu kupisz Lady Banfi -> Lady Banfi WYPRZEDANA!
Tu kupisz Banfi łopianową -> Banfi łopianowa

Tu kupisz Banfi pokrzywową -> Banfi pokrzywowa

Po zakończeniu akcji zrobię drugą ankietę odnośnie wyników - jak dana wcierka się sprawdziła i zrobię w przyszłości post zbiorowy na ich temat :)
Bierzcie Banfi, póki ciepłe! <3 


EDIT: Kochani! Wiem że większość z was nie zdążyła zakupić Banfi. Wyprzedały się w ciągu 12 GODZIN od pojawienia się wpisu. Rozmawiałam z Agnieszką i w poniedziałek będzie załatwiać kolejne zamówienie. Gdy tylko się pojawi wstawię informacje na bloga! Obserwujcie kanały Agnieszki, bloga oraz sklep, schodzą momentalnie! :)

11 komentarzy:

  1. Wcieram ją od tygodnia, ciekawa jestem efektów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, super! Dołączysz do akcji? :)

      Usuń
    2. mogę :) wcieram co 2 dzień i startuję z długością 87,5 :) ankietę wypełniłam

      Usuń
  2. Przyłączam się! ;)
    Efekty będą na moim kanale na YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejejejejej <3
      Czekam niecierpliwie! :)

      Usuń
  3. Oo ja bardzo chętnie, opisałabym efekty na blogu! :D Już od dawna się zabieram do Banfi (pisałam nawet o tym w ostatnim poście z metmorfozą), a teraz taka akcja... No perfecto!

    OdpowiedzUsuń
  4. A rozumiem, że kod działa tylko przy zakupie przez internet? Bo pewnie z dostawą wyjdzie nawet drożej niż stacjonarnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zrobisz zamówienie przez stronę i wybierzesz odbiór osobisty, kod rownież działa :) Czekam więc na wpis! <3

      Usuń
    2. Będzie na pewno! Jutro lub w piątek jadę do sklepu do Agnieszki odebrać zamówienie :)

      Usuń
  5. A żeś mnie napaliła na klasyczną Banfi, jeszcze z kodem rabatowym, a w sklepie produkt niedostępny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, za niedługo wróci na sklep, dam znać! :)

      Usuń