czwartek, 30 marca 2017

37. Wspólna akcja z Anwen! | Aktualizacja włosowa

Hej!
W końcu załapałam się na jakąś wspólną akcję. Bardzo często się "spóźniam" z takimi rzeczami. Tym razem się udało. Zapraszam też i was do udziału.  ---> Akcja z Anwen


Plan pielęgnacji na kwiecień:
1. Szampon: Ancient Herbal Shampoo
2.Maska: KMS California Tame Frizz
3.Olej: Khadi Ayurvadic
4. Wcierka: Vitapil
5. Do emulgowania oleju: Kallos Algae
6. Wewnętrznie: Suplementacja Vitapil, Herbatka na porost
7. Inne: Sproszkowane zioła amli i neem
8. Postaram się robić płukanki!


W tym miesiącu chciałabym postawić bardzo na porost oraz maksymalne ograniczenie wypadania - wiadomo, wiosna. Aktualnie długość moich włosów wynosi 53cm, więc w końcu coś urosło :)
Co do ziół, jeszcze nie wiem jak będę je stosować, mam kilka pomysłów. Z Vitapilu jestem średnio zadowolona - co prawda na razie włosy nie lecą mi jakoś masakrycznie, uważam, że mieści się to w granicach normy, jednak postanowiłam dorzucić parę nowych rzeczy.
Z płukankami bardzo się rozleniwiłam. Postaram się to nadrobić.

Zaczynamy! :)

2 komentarze:

  1. Jak jeszcze raz zaczniesz narzekać na swoje włosy, to przyjadę i osobiście skopię Ci tyłek <3 piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz cudowne włosy p.q zazxdro

    OdpowiedzUsuń