piątek, 9 czerwca 2017

41. Pierwsza akcja!

Witajcie!
Dziś mam dla was coś nowego. Postanowiłam zrobić swoją pierwszą akcję, aby się zmotywować do działania i nie zapomnieć przez zbliżające się wakacje o włosach! Cóż, może i nie o włosach - bo latem bardzo dbamy o to aby je zabezpieczyć przed czynnikami zewnętrznymi, ale często zapominamy o skalpie.
Przypomnij sobie swój cel - dłuższe włosy, gęstsze, zdrowy skalp, ograniczenie wypadania, cokolwiek! Moim celem jest do końca roku zapuścić 60 cm włosów. Aktualnie mam 55 - niby realne, ale będę musiała je skrócić o conajmniej 2-3 cm w tym roku. W dodatku z moimi leniwymi włosami, które nie chcą rosnąć bez przyspieszaczy, to cięższe zadanie. Przez miesiąc urosły mi tylko 0,5 cm, więc czas się wziąć za systematyczność :)

Zasady są proste. Wybieramy wcierkę, którą będziemy stosować codziennie przez 30 dni - raz lub dwa razy dziennie. Przed i po akcji należy zmierzyć długość włosów lub zrobić zdjęcie. Dlaczego tak często? Najbardziej włosy rosły mi gdy stosowałam Kaminomoto. Kaminomoto wcierałam 2 razy dziennie, co skutkowało podcinaniem grzywki 1-2 razy w tygodniu. Spróbuję zrobić to jeszcze raz aby zobaczyć efekty przy innej wcierce. Termin kiedy zaczniecie, to już wasza sprawa - aby było równe 30 dni!
Oprócz wcierek będę regularnie robić peeling skóry głowy. Jak wcierać, to wcierać ;) (1x w tygodniu)
Jeśli coś stosujesz już w tym momencie, nie musisz tego przerywać. Możesz stosować obie wcierki.

Ja wybrałam wcierkę Herba Vita z acerolą i biotyną (dostępna w napieknewlosy.pl ) , będę wcierać 1-2 x dziennie w miarę możliwości. Ustawiłam sobie powiadomienie na telefon rano i wieczorem, teraz pozostaje tylko działać! Aktualna długość - 55 cm. Liczę na 56-57 cm, zobaczymy co z tego wyniknie :)

16 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie się przyłączę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzucaj baner do siebie i pisz post! Chętnie zobaczę Twoje efekty! :)

      Usuń
  2. Mój plan to dobić do paździenika 90 cm :D kupiłam wcierkę tonik vianek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołącz do nas, pisz post, trzymam kciuki :)

      Usuń
    2. dodałam zdjęcie pod ostatnią notką :)

      Usuń
  3. Mozę i ja się przyłącze :) Ciekawe wyzwanie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączajcie! Jeśli chcecie, możecie też wysyłać mi na maila wasze postępy :)

      Usuń
  4. Z chęcią się przyłączę. Zawsze to dodatkowa mobilizacja, dbania o włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie! Za mną już drugi dzień, doganiaj mnie! ;)

      Usuń
  5. Również chętnie się przyłączę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Im więcej nas, tym lepiej :)

      Usuń
  6. A czy i ja się mogę jeszcze przyłączyć? ;) Bo i tak od początku czerwca codziennie wcieram Jantar, a przed każdym myciem na skórę głowy daję porzeczkowe serum Bionigree! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Datę ustalasz sama! :) Aby było równe 30 dni ;) W razie czego podrzuć link z efektami <3

      Usuń
  7. Przyłączona, ale zapominająca też się liczy? Udaje mi się średnio 2 razy na 3 dni wcierać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, wszystko się liczy :) Ustaw sobie przypomnienie na telefonie, u mnie się sprawdza ;)

      Usuń